Z1axEEecjtuGMZOxNh0twAq3uZQ

Cara Meningkatkan Blog Rating Dan Mendapat Kempen CPUV Daripada Pengiklan


Berikut Merupakan Jawapan Yang Mirul Perolehi daripada question yang ditanya pada admin Nuffnang?

Ads by Nuffnang




  1. Pasal Meningkatkan Click Rating
  2. Mendapatkan CPUV daripada Pengiklan
  3. The best Part Ialah admin Nuffnang bersedia Menjawab apa2 soalan dgn baik.


Hi Mohammad Amirul,

Terima kasih untuk menulis kepada kami! Bintang-bintang yang diberikan pada iklan anda hanya petunjuk berapa ramai orang yang telah klik pada iklan yang tertentu. Semakin tinggi CTR (klik melalui nisbah) bintang yang lebih anda akan mendapat untuk iklan itu. Oleh itu untuk meningkatkan penilaian bintang, iklan pada blog anda akan mempunyai untuk menerima lebih banyak klik untuk setiap pembaca. :)

Seperti untuk kempen CPUV, pengiklan sentiasa mempunyai sasaran untuk kempen mereka untuk menangani maka mereka akan memilih blog dengan pembaca blog yang sesuai sebagai sasaran mereka. Jika pembaca blog anda jatuh ke dalam kategori itu, berehat memastikan bahawa anda sangat berkemungkinan akan dipilih oleh mereka. Ramai blogger yang tidak mengisi dalam kaji selidik blog mereka betul mungkin mendapati diri mereka tidak menerima kempen iklan dari pengiklan kerap. Ini adalah disebabkan oleh hakikat bahawa kaji selidik itu sebenarnya membantu pengiklan tahu blog blogger 'yang lebih baik. Blogs didaftarkan tanpa kaji selidik yang siap sering diabaikan oleh pengiklan kerana mereka tidak tahu jika capaian blog anda adalah sesuai untuk kempen mereka atau tidak.

Oleh itu, kita sangat akan mengesyorkan untuk anda untuk memastikan bahawa kaji selidik semua blog anda diisi dan dikemaskini dari masa ke semasa. Jangan juga ambil perhatian bahawa pengiklan cenderung untuk menjauhkan diri dari blog yang menyentuh tentang politik kerana mereka tidak mahu dikaitkan dengan sokongan sesiapa berikrar untuk mana-mana bidang politik. Blogs tanpa kandungan asal juga tidak akan menarik banyak pengiklan secara umum. Harap ini membantu, blog gembira dan nasib baik! :)


Cheers,
Sue Ann Tang
Talent Executive

Nuffnang Sdn Bhd

www.nuffnang.com.my