Z1axEEecjtuGMZOxNh0twAq3uZQ

Selamat Hari Bapa 2012( HaPpy FAtHeR dAyS 2012)






Hari ni adalah hari yang istimewa..istimewa buat mereka yang bergelar bapa,abah,papa,abi dan ayah.Pada hari ini,ramai yang meraikan Hari Bapa dengan membawa bapa atau ayah membeli-belah,makan-makan dan sebagainya.Walaubagaimana pun cara sekali kita sambut,yang paling penting kita menghargai bapa kita.Sedar tak sedar bapa atau ayah memang banyak bertungkus-lumus semasa membesarkan kita.Pengorbanan seorang bapa memang tiada tandingannya.

selamat hari bapa buat semua insan2 yg bergelar bapa....
tak kiralah ape jgk panggilan.... abah, ayah, papa, daddy, abi atau walid....
kasih bapa tiada bandingnya.....
tanpa bapa, siapalah kita

selamat hari bapa terutamanya kat ayah mirul yang paling mirul sayang kat dunia ni encik abdul latiff bin ayub, jasamu tak akan dapat anakmu ini balas sampai bila2.
AYAH

Tiap saat mirul rindu kasih sayang darimu ayah
Dari kecil hinggalah sekarang baru aku tersedar
Bertapa besar pergorbanan darimu ayah

kerana ayah aku disini
kerana ayah aku gembira
kerana ayah kuterasa bahagia…
ayah oh ayah

ayah…
semenjak kecil aku dibesarkan bagai menatang minyak yang penuh
semenjak kecil aku dimanjakan dengan belaian gurauanmu yang indah
semenjak kecil aku diberi penghargaan umpama seorang raja
ayah…
ketika aku mengalah…
engkau semangatku
ketika aku sakit…
engkau penawarku
ketika aku bersedih…
kau air mataku
ketika aku ketawa
engkau riangku
dan ketika engkau berduka?
aku harap akulah penawar duka laramu
selamat hari bapa kepada ayah mirul…





                                                          
                                                                                          
                                                                       kredit to http://blog.azhad.com/2008/06/sajak-hari-bapa.html